3 листопада 2008, Запоріжжя
Запорізька влада в районах стає відкритішою і поліпшує зв'язки з громадськістю
Наприкінці жовтня Запорізький прес-клуб спільно з облдержадміністрацією розпочав серію тренінгів для районних працівників відділів по зв’язках з громадськістю. Тренінги відбуваються в рамках проекту „Підвищення ефективності роботи прес-служб ти відділів по зв’язках з громадськістю державних установ у районах Запорізької області”, що виконується за підтримки Фонду розвитку українських ЗМІ Посольства США в Україні.
Під час презентації проекту, 30 жовтня, голова Запорізького прес-клубу Анна Курнацька наголосила на тому, що сьогодні органам державної влади як ніколи бракує громадської підтримки. Незважаючи на певний інформаційний прорив щодо діяльності органів влади, у громади все ж існує певний інформаційний вакуум. Тому виходить так, що часто дії, які здійснюються верхами, не сприймаються низами, а подекуди, навіть викликають супротив. Відбувається це тому, що влада просто не вміє донести до громадськості потрібну інформацію. Тож, проект „Підвищення ефективності роботи відділів по зв’язках з громадськістю державних установ у районах Запорізької області” надасть змогу представникам у районах оволодіти сучасними методами, засобами і прийомами, що дозволять поліпшити стосунки районної влади зі ЗМІ та громадськістю. Проект передбачає проведення серії тренінгів, що включають в себе такі питання, як створення позитивної репутації державної установи засобами паблік рілейшнз, методика планування роботи відділів по зв’язках з громадськістю, ефективні методи співпраці із засобами масової інформації, підготовка й розповсюдження інформаційних матеріалів, практика створення інформаційних приводів тощо. Проект охопить близько 35 представників відділів по зв’язках з громадськістю.
Під час перших тренінгів у ході спілкування з учасниками з’ясувалося, що проблем у районних держадміністрацій вистачає, серед яких найголовнішою є те, що одна людина у структурі адміністрації змушена виконувати функції прес-секретаря керівника, фахівця із зв’язків з громадськістю, організаційні функції та вирішувати питання внутрішньої політики. Учасники висловили побажання щодо розробки для них методичних і практичних порад щодо спілкування зі ЗМІ, політичними партіями та громадськими організаціями, підготовки інформації для веб-сайту тощо, які б могли б полегшити їх щоденну роботу.
Анна Курнацька
(Запорізький прес-клуб)
|