На першу сторінку
ВІРТУАЛЬНИЙ РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР
VIRTUAL RESOURCE CENTER
незалежний інтернет-проект * independent internet project
Google



Ліга Ресурсних Центрів
ПРЕСС-РЕЛІЗ НДО

„СПОЖИВАЦТВО ПО-ЗАПОРІЗЬКІ”

Вікна, „мобілки”, продукти, комунальні послуги та меблі – так виглядає рейтинг товарів і послуг, на якості яких найчастіше дурять запоріжців.

Як повідомив журналістам начальник Запорізького управління у справах захисту прав споживачів Анатолій Смаглюк, більшість скарг, які надходять від мешканців області, стосуються послуг фірм, що встановлюють металопластикові вікна. Доволі частими є випадки, коли фірми-аферисти приймають замовлення, беруть передплату, а потім зникають разом з грошима й вікнами. Тож споживачам при виборі треба бути особливо обачними і не нехтувати прислів’ям „довіряй – але перевіряй”.

Друге місце в „чорному” рейтингу головного захисника прав споживачів області посідають мобільні телефони. Потік скарг саме на цей вид товарів останнім часом дуже зріс. Власне до всіх без винятку магазинів техніки є претензії. Найчастіше запоріжців „купують” на країну-виробника, наприклад зазначаючи „Японію”, там, де вона і поряд не стояла. Справжній же японський телевізор, або телефон у Запоріжжі днем та й з вогнем не знайдеш.

Так само великою рідкістю є справжні італійські меблі. „Магазинів, які торгують такою продукцією одиниці”, – стверджує Анатолій Смаглюк. В основному, продаються меблі виробництва Польщі, Росії та вітчизняного виробника. Замінити неякісні меблі в разі поломки, або отримати назад сплачені за них гроші, доволі складно. Згідно із новим Законом „Про захист прав споживачів”, можна розраховувати лише на ремонт.

Серед продуктів „сумнівної якості” найчастіше зустрічається ковбаса, солодка газована вода та консерви. До абсолютної якості далеко не дотягують і горілчані напої.

Окремої теми заслуговують скарги на якість комунальних послуг. Анатолій Смаглюк вкотре звернув увагу комунальників на відсутність відомостей про те, скільки і за яку послугу мають платити мешканці міста. „Сьогодні люди хочуть знати, за що вони сплачують. Тому необхідно давати конкретну доступну інформацію”, – наголосив Анатолій Павлович. Варто також нарешті виробити механізм, як людині зробити перерахунок за недопоставлені послуги. На жаль, сьогодні такого механізму немає, а отже захистити споживачів у такому випадку, практично неможливо.

* * *
назад до новин
ЛОГІН

логін:
пароль:

згадати логін чи пароль

реєстрація
ГОЛОСУВАННЯ
Яке Ваше ставлення до епідемії ВІЛ/СНІД в Україні?
Україна має посилити відповідь на епідемію
Україна робить достатньо з цього приводу
Це не стосується мене особисто, але я стурбований
Це не стосується мене особисто і мені байдуже

Незалежний Інтернет Проект "Віртуальний Ресурсний Центр" © 2001 Independent Internet Project "Virtual Resource Center"