13 березня 2007, Донецк
Соціальна реклама як двигун соціальних перетворень
Соціальна реклама як двигун соціальних перетворень
7 березня в Донецькому міському благодійному фонді «Доброта» відбувся тренінг-семінар «Соціальна реклама» для 20 представників суспільних організацій, які працюють у сфері подолання епідемії ВІЛ/СНІДу донецького регіону. У навчанні лідерів НДО/НПО взяли участь спеціально запрошені співробітники (менеджер, дизайнер, фотохудожник, web-майстер, кріейтер) рекламних і PR агенств, анімаційних і інтернет-студій, які мають значний досвід у області соціальної реклами. Навчання супроводжувалося демонстрацією листівок, буклетів, постерів, аудіо і відеороликів, а також успішних соціальних проектів, із застосуванням інтегрованих маркетингових комунікацій.
Учасники навчання мали нагоду одержати навики побудови рекламної концепції, аналізу дизайну при брендуванні соціального продукту на конкретних «живих» прикладах. Мозковому штурму піддалася ідея проведення фестивалю соціальної реклами в місті Донецьку. І вчителі, і учні були одностайні у визнанні важливості і перспективності розвитку соціальної реклами.
Тренінг- семінар по соціальній рекламі – друга навчальна сесія (після тренінгу по соціальному підприємництву, який відбувся 23 лютого) в комплексі заходів щодо упровадження бізнес-інструментарію в суспільно-корисну діяльність донецьких НДО/НПО, працюючих у сфері подолання епідемії ВІЛ/СНІДу. Навчання суспільних організацій проводиться при фінансовій підтримці Інституту Сталих Спільнот ISС/UCAN.
Яков Рогалин
(ДГБФ "Доброта")
|